1 Juli och så kallt nej nu vill vi ha sommar tack..

1 Juli nu och det är så kallt. jag skall bara jobba 4 dagar till sen semester... I år får inte jag och min gubbe semester tillsammans men man får bita i det sura äpplet och gilla läget får se om jag kan ta dotter med mig och och Felicia & Thella och Flame och hälsa på en god vän i Vinslöv början på semestern.. tänkte se om de kunde bada och spåra lite i skogen för prata med marica vad det skall göra flickorna... Annars så får vi åka på lite marknader ochså så vi får gjort något. vi skall hyra stuga i Blekinge en helg veckoslut och bokat en helg till Ullared så vi hoppas vi kan göra något skojigt ändå men ha en bra dag nu alla och kul att åka till vänner som man fortfarande kan prata med kram ha en bra sommar annars.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0